x
x

Retur

Politica de retur

Conform legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Conditii:

- Produsul nu trebuie sa prezinte urme de folosire

- Produsul trebuie probat in interior, pe o suprafata curata

- Cutia produsului returnat trebuie sa fie impachetata intr-o folie protectoare, astfel incat sa nu sufere deteriorari in timpul transportului

Pasi:

  1. In cazul in care, la momentul plasarii comenzii, ne-ati furnizat atat adresa de email cat si telefonul, completati formularul de retur de mai jos. Veti avea posibilitatea de a selecta comanda pe care doriti sa o returnati. De asemenea, din contul dumneavoastra de client, puteti intra la rubrica Comenzi si veti vedea acolo butonul de Retur.
  2. In cazul in care nu v-ati creat un cont pe site-ul nostru la momentul plasarii comenzii si nici nu ne-ati furnizat o adresa de email, va rugam sa ne informati de intentia dumneavoastra de a returna produsul, fie in scris fie telefonic. Toate datele de contact le regasiti la rubrica Contact.
  3. Dupa ce ne-ati informat de intentia dumneavoastra de a returna produsele, prin oricare din metodele de mai sus, ambalati cutia produsului/produselor intr-o folie protectoare si trimiteti coletul la adresa punctului nostru de lucru: Calea Vacaresti, nr. 182, bl. 23, sc. 2, ap. 28, sector 4, Bucuresti.
  4. In cazul in care optati pentru returnarea contravalorii produselor, va rugam sa ne furnizati un cont IBAN in care sa va transferam banii precum si numele complet al titularului de cont. Restituirea contravalorii se face dupa primirea produsului returnat la punctul nostru de lucru si dupa verificarea acestuia. De obicei returnam contravaloarea produsului in maxim 3 zile, insa in caz de forta majora ne rezervam dreptul de a respecta termenul legal in vigoare (maxim 14 zile).

Alte informatii:

Pentru a putea solutiona cat mai repede cererea dumneavoastra de restituire, va recomandam sa rambursati produsele prin intermediul unei firme de curierat care ridica colete de la persoane fizice (ex. Fan Curier, Urgent-Cargus, etc.) si nu prin intermediul Postei Romane.

Conform OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor.

Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu unul disponibil in stoc. Inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferentei prin ramburs la primirea coletului. Inlocuirea produsului cu unul cu o valoare mai mica presupune returnarea de catre comerciant a diferentei in contul consumatorului.

Daca vi s-a livrat un alt produs sau un produs care prezinta defecte, contactati-ne intr-un interval de 24 de ore de la primirea coletului pentru a reclama aceasta situatie si ne vom asigura ca produsul sa fie inlocuit cu unul nou sau ca banii vor fi rambursati in cel mai scurt timp.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

 


Vrei sa returnezi niste produse? Nicio problema. Iata ce trebuie sa faci.


  • Completeaza formularul de retur de mai jos

  • Impacheteaza produsele si trimite-le prin curier.

  • Banii iti vor fi restituiti dupa ce coletul tau a fost verificat.


Formular Retur